anoniem Geplaatst: 2 augustus 2003 Delen Geplaatst: 2 augustus 2003 Sinds 13 juli kan ik NIET meer inloggen bij wanadoo. had eerst een alcatel usb speedtouch-modem,daarna Etech ethernetmodem, thans Alcatel ethernetmodem. helaas heel vaak gebeld naar wanadoo en kpn,maar verder dan kan pagina niet vinden kom ik niet... page cannot be displayed "zeggen ze in engeland. Ja ik baal als een stekker!! Wie herkent deze problemen?? En wie heeft dit wel kunnen oplossen. Het lampje met apestaartje na ethernetmodem moet niet knipperen-zoals nu-maar moet stabiel branden volgens gebruiksaanwijzing. Ja maar waar komt dit probleem dan door?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2003 [quote:bb8840acd3]helaas heel vaak gebeld naar wanadoo en kpn,maar verder dan kan pagina niet vinden kom ik niet... [/quote:bb8840acd3]Welke pagina moeten ze dan vinden aan de telefoon? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2003 wat zijn de instellingen nu? Ik had nl. ook eerst USB-modem en nu modem/router op mijn ethernetkaart via wanadoo geen problemen ondervonden Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen