anoniem Geplaatst: 24 juli 2003 Delen Geplaatst: 24 juli 2003 ik krijg de laatste tijd elke keer bij sites deze fout er is een runtime-fout opgetreden wilt u beginnen met de foutopsporing? regel: 196 fout: Toegan geweigerd. kweet nei heo het er komt had dr vroeger nooit last van weet iemand heo ik dat uit kan zetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2003 ik weet nog niet hoe het komt maar asl ik nu naar een ander account ga op de zelfde pc is het niet :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2003 Volgens mij moet je naar internet opties>>geavanceerd en dan foutopsporing in script uitschakelen aanvinken. Magiertje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2003 ik kan niet vinden wat je bedoeld :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2003 Dan leggen we het nog een keertje uit :D Ga in [u:f292a2bb2e]Internet explorer [/u:f292a2bb2e]naar extra (staat bovenin) Dan naar Internet opties daarna naar geavanceerd. Ben je daar dan foutopsporing in script uitschakelen aanvinken. Lukt het je nog niet dan plaats ik wel printscreens voor je :wink: Magiertje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2003 :oops: :oops: :oops: beetje dom ik heb het gevonden maar het werk niet :-? het is op de site www.debierpier.tk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2003 Hoi, :( raar? Heb jij misschien Norton als antivirus programma? Je kunt proberen in Norton script blokkeren uit te schakelen. (Ik ben ook eventjes op die site geweest, en bij mee deed hij het goed) Magiertje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2003 [quote:f271daa203="mrdemon"]beetje dom ik heb het gevonden maar het werk niet het is op de site www.debierpier.t[/quote:f271daa203] Nee helemaal niet, want ik krijg die foutmelding ook en mijn comp staat toch echt goed. Kan het niet aan de site liggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2003 ik heb het nie alleen op die site maar het was ook opeens vroeger had ik eht nooit en asl ik op een andere pc ga of ander accout heb ik het ook niet daarom vind ik het zo gek nu je het over northon had kan het mischien aan zone alarm liggen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2003 Oh, ik heb het alleen bij deze site. Andere sites nergens geen last van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2003 [quote:fcca61348e="mrdemon"]ik heb het nie alleen op die site maar het was ook opeens vroeger had ik eht nooit en asl ik op een andere pc ga of ander accout heb ik het ook niet daarom vind ik het zo gek nu je het over northon had kan het mischien aan zone alarm liggen[/quote:fcca61348e] Van Zonealarm weet ik het niet helaas :-? Maar hebt je al geprobeerd met Norton?? (wel de eerste optie van scripts blokkeren in internet opties aangevinkt houden) Magiertje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2003 Ha, geen foutmelding meer bedankt magiertje. Scripts blokkeren stond in norton uit, maar ook in internet, dus een foutmelding. Als ik jou toch niet had :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2003 :D dat is mooi Huismeester... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen