anoniem Geplaatst: 21 juli 2003 Delen Geplaatst: 21 juli 2003 Beste mensen, ik deed een heel vreemde ontdekking: er staan enkele documenten op mijn server. Wanneer ik op een link klik naar deze documenten worden die mooi weergegeven. Tik ik echter rechtstreeks de url van deze documenten in, dan krijg ik de melding dat het document niet van de server af te halen is. :( :o Kan ik dat veranderen? Is dat een instelling op de server? Of moet ik daar gewoon mee leren leven... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2003 Aerypton 2, die server van jou heeft toch wel een log met http status codes van de requests die je doet? Of zegt-ie letterlijk dat "het document niet van de server af te halen is". -misschien een geval van hoofdletters/kleine letters? Herman Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2003 Ik denk dat het een of andere beveiliging is. Ik moet m'n server toch nog leren beheren.. Zal wel komen. Ben zeker dat het geen kwestie is van kleine en grote letters... de urls zijn identiek. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen