Ga naar inhoud

HELP...........ik krijg steeds popups.

Aanbevolen berichten

nah huismeester ... dan zou ik echt eens die 2 dingetjes die ik net zei proberen ... echt 100 keer beter dan die zgn preventieve bewerking van ad aware ... zelfs die van spybot pakt nog meer dan die van ad aware ... ik heb die 2 progjes een tijd wel een een tijdje niet gebruikt, ( en ik ben echt een gewoontedier ) daarna na een verse install niet ... toen viel me ook opeens op dat ik steeds spyware vond met spybot, die ik normaal nooit vond ... nu heb ik ze weer geinstalleerd en hops echt totaal geen last .. af en toe een schermpje dat er wat wordt geblokked tuurlijk moet je gewoon blijven scannen op regelmatige basis, maar imho zijn ze echt enorm goed en zorgt het voor zo'n 90 % van de gangbare spyware dat het uberhaupt nie wordt geinstalleerd ...
Link naar reactie
Sinds gisterenavond draaien alle vier de progjes, en ik heb nog steeds niks binnen. Ik weet het ik draai pas een dag, maar laat me nou even, ik ben zo blij als een klein kind. Foxierotjeknor bedankt P.s. Adaware gaat er inderdaad binnenkort af, maar nu nog niet, ik kan namelijk nog geen afscheid van dat progje nemen. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...