Ga naar inhoud

Kabel of ADSL

Aanbevolen berichten

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

moelijk te zeggen. Wat wil je? af en toe wat downloaden en online spel spelen? neem ADSL lite of Kabel breedband ADSL lite is 25Kb/sec. Sommige breedband aansluitingen over de kabel starten al op 40Kb/sec oftewel 400 kbits/sec Hier in Noordwijk betaal ik 30euro voor adsl lite terwijl je via de kabel voor dezelfde prijs meer bandbreedte hebt. Over betrouwbaarheid kan ik weinig zeggen. Ik ben er nog nooit afgegooid sinds ik ADSL heb.
Link naar reactie
Heb zelf kabel, het zgn "broadband premium" van Casema; haal altijd 800 Kbits/s :D Moet toegeven dat er laatste tijd wat vaker storingen zijn geweest, lag je er weer een half uurtje uit ofzo, denk dat men met werkzaamheden bezig is maar waarschuwen hiervoor homaar... Helpdesk moet je ook niet nodig hebben, blijft een ramp om te pakken te krijgen en lossen doorgaans niet je probleem op, kunnen zij misschien ook weer niets aan doen als men "in het veld" zijn gang maar gaat zonder dat de helpdesk iets ervan weet. De verbinding op zich ben ik best tevreden over, de problemen die vroeger ontstonden met de piekuren heb ik geen last van. Zoek maar eens rond op dit forum naar belevenissen met andere kabelaars. Ik zou je willen aanraden gewoon de scherpste aanbieding te nemen, maakt niet uit wat.
Link naar reactie
Noch een voordeel van ADSL, je kunt kiezen uit providers, wat qua prijs en service veel kan uitmaken. w8op een goede actie en pak je voordeel. Bij kabel kan dat niet. En idd kabel kan snel zijn maar vaak ook traag, je snelheid is instabiel wat niet is bij ADSl Oja let op bij ADSL Lite: vaak zit er een download limiet asan, zoals ik bij Hetnet, 750 MB :cry: :cry: :x :-? :(
Link naar reactie
Ik ben hier erg tevreden over de kabel verbinding van @home. (360 down, 17 up. STABIEL!) Ik woon in een dorp van +/- 1700 inwoners. Een vriend van mij die midden in het dorp woont, waar in een buurt van een huis of 100 waar denk ik bijna 1/4 kabel heeft, haalt dezelfde snelheden als ik (woon in het buitengebied) duz, vanaf welk moment kabel langzaam word weet ik zo ook niet.
Link naar reactie
Ik heb Chello @ Hilversum. Dit netwerk is ook vrij stabiel. In de 2,5 jaar dat ik het heb, ben ik in totaal 5 dagen offline geweest in verschillende tijden. Vind ik wel acceptabel, behalve op het moment dat het gebeurt :wink: Mijn upload zit meestal rond de 14 Kb/s en down kan oplopen tot 500 Kb/s. Meestal is dit echter 250-300. Ook chello heeft een Fair Use Policy, maar als ik kijk wat ik per dag/week/maand download en upload (Kazaa, streaming radio, e.d.) letten ze hier dus nooit op. Limiet staat op 1 Gb per maand, maar daar zit ik met 1 a 2 dagen al overheen... :o Groetjes, Christian.
Link naar reactie
[quote:eace47492a="cdoens"]...Limiet staat op 1 Gb per maand, maar daar zit ik met 1 a 2 dagen al overheen... :o [/quote:eace47492a] Ik heb een limiet van 750 MB :( :( :( . Das ADSL lite van hETNET, ik ben er vaak snel overheen maawr moet wel 0.50 euro dokken voor elke 100 mb doie ik over het limiet heen ga :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Link naar reactie
[quote:fc5adef631="Alexander Online"] Ik heb een limiet van 750 MB :( :( :( . Das ADSL lite van hETNET, ik ben er vaak snel overheen maawr moet wel 0.50 euro dokken voor elke 100 mb doie ik over het limiet heen ga :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:[/quote:fc5adef631] Als je er snel overheen zit zou ik toch eens de standaard adsl-variant overwegen. Als je toch elke maand moet bijbetalen zal dat niet veel extra kosten en je hebt dan wel een FUp ipv datalimiet en natuurlijk een veel snellere verbinding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...