anoniem Geplaatst: 27 juni 2003 Delen Geplaatst: 27 juni 2003 Hallo mede forumgebruikers Ik heb XP met IE6. Als ik op een link klik die opend in een nieuw venster krijg ik steeds een blank venster. Iemand enig idee hoe dit komt (service pack 1 van XP is geinstalleerd) of moet ik aan mijn instellingen iets wijzigen? Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2003 Om welke link gaat het (bijvoorbeeld)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2003 Hallo Alle links. ik kan geen 2e venster in IE krijgen. lukt maar 1 keer daarna niet meer. Als ik bijv. op een site ben en ik klik op een link die normaal in een nieuw venster opent, lukt dit 1 keer daarna niet meer , krijg ik een blank venster. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2003 Heb je IE als standaard browser ingesteld? Lucia Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2003 Ja volgens mij wel, ik heb niet eens een andere browser Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2003 Je kan proberen om de standaardinstellingen te herstellen: Extra - Internetopties - Geavanceerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2003 ik zou het niet weten verder.... maar mocht het je niet lukkenom het op te lossen heb ik er waarschijnlijk wel een weggetje omheen ... gewoon [url=http://www.crazybrowser.com/download.htm] crazybrowser [/url] downloaden ... das een schil over explorer heen, die ook multi tabbing ondersteund enzo. die opent nieuwe links in een extra tab op de achtergrond en dus niet in een nieuw venster ... wie weet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2003 Hallo Standaard instellingen herstellen lost het niet op. het vreemde = dat ik 1 keer een link kan openen in een nieuw venster, daarna lukt het niet meer krijg ik een blank venster, als ik hier in de adresbalk een adres plak of type geeft IE een fout melding en sluit IE af Kan daarna gewoon weer internetten met hetzelfde probleem Ik zelf vermoed dat het aan upgrade van XP ligt (service pak), want op mijn laptop heb ik hetzelfde probleem, of zou het aan mijn Linksys- router kunnen liggen? Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2003 Bedankt FoXiERotjEknoR voor de tip crazybrowser werkt goed. groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2003 [quote:4417548bfb="WiSten"]Ik heb XP met IE6. Als ik op een link klik die opent in een nieuw venster krijg ik steeds een blank venster. Iemand enig idee hoe dit komt (service pack 1 van XP is geinstalleerd) of moet ik aan mijn instellingen iets wijzigen?[/quote:4417548bfb] [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=570813#570813]Re: Popup scherm Internet Explorer blijft wit[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen