anoniem Geplaatst: 17 juni 2003 Delen Geplaatst: 17 juni 2003 Ik werk met WindowsXP home zowel op mijn desktop als op mijn laptop. Op mijn desktopcomputer kan ik zonder meer de Google werkbalk installeren maar op mijn laptop lukt dat niet. Ik krijg de volgende boodschap: "Door de huidige beveiligingsinstellingen kunnen ActiveX-besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven". Ik heb op de laptop precies dezelfde instellingen als op mijn desktop. Wie weet de oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2003 1x is wel genoeg toch, of niet? BTW is dit geen hardware probleem. Vraag een Mod om hem te verplaatsen naar het desbetreffende subforum. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2003 ik denk dat je gewoon toch ff bij je internet opties/beveiliging/geavanceerd moet kijken of de active x dingen wel mogen worden gedaan... evt kan het ook een te strak ingestelde fw zijn ... die dus activex componenten blokked .... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen