anoniem Geplaatst: 15 juni 2003 Delen Geplaatst: 15 juni 2003 ik wist niet meteen waar ik mijn postje moest zetten maar ik heb dan toch een plaatsje gevonden hopelijk sluiten jullie hem niet want het is meer wat vragen en mss vald dat in verkeerde oren een vriend uit nederlands en ik hebben een forum gestart die is nu wel geteld een maand ofzo online op het net maar natuurlijk hebben we nog niet zoveel leden laat staat veel geposte gerichten daarom is mijn vraag zouden jullie zig willen registreren voor wat te posten want we hebben 55 € moeten betalen voor het forum het zou zonde zijn dat dat word verspilt aan een stuk of 170 geregistreerde waarvan 4/10 niet van post! willen jullie zo niet zeg even waarom aub dit is heel erg lief gevraagd! http://www.ditmaghierniet.com pleasss Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2003 Deze mag hier dus niet :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2003 Lijkt mij dat als je voor zoiets gaat betalen dat je dan EERST kijkt of het wel genoeg gebruikt gaat worden... Tja als je eerst gaat betalen en dan pas ziet dat er te weinig mensen zijn dan zeg ik: eigen schuld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2003 ik vind de 18+ plaatjes wel leuk :lol: :lol: :lol: maar ik zie de naam crazy barki voorkomen op de site :wink: laat dat toevallig ook iemand zijn op ons forum Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2003 Deze mag hier [b:ecb9a845ea]NIET[/b:ecb9a845ea] : ( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen