anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 hoi, ik zit al heeeeel lang met een probleem. ik had ie 5.5 heb nu ie 6.0 met windows 98 second edition. Maar probleem blijft als ik op internet zit wordt internet gesloten door een foutmelding. (te divers om op te noemen). En komt op mijn bureaublad te staan: herstellen van de active desktop en is mijn afbeelding weg die ik had. Dit kryg ik met zeeeeer grote regelmaat wat is hier aan te doen ? is volgens mij gekomen sinds ik norton antivirus 2003 erop heb zitten (of het is al langer) Alvast heeeeel erg bedankt. (heb weinig van installeren, en dingen van computer afhalen en er opnieuw opzetten) groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 had ik ook last van totdat ik regelmaatig de cookies verwijderde. Een deel automatisch (windows) en een deel handmatig. Daarna was bij mij het probleem van de foutmelding en het automatisch afsluiten van IE afgelopen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen