anoniem Geplaatst: 5 juni 2003 Delen Geplaatst: 5 juni 2003 hallo, het volgende probleem doet zich voor: Krijg bij een link de vermelding iexplore.exe. Instructie op 0x6358601e verwijst naar gehugen op 0x0000oo4c. De lees of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen alsvast bedankt!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2003 Lijkt op een foutje in Internet Explorer, mogelijk veroorzaakt door een bepaalde webpagina. Als je de link even post, kan ik eens kijken of IE bij mij ook die fout geeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2003 http://www.oudedanserije.nl/ Test nu de Oude Danserije.nl Chat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2003 Werkt bij mij met IE6 goed. Als anderen ook geen problemen met deze link hebben, dan ligt het aan de installatie van IE op je pc. Opnieuw installeren kan helpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen