anoniem Geplaatst: 2 juni 2003 Delen Geplaatst: 2 juni 2003 Kan een gast met een laptop met een K56 modem inbellen via de telefoonlijn van een ISDN netwerk, of zijn daar eerst aanpassingen voor nodig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2003 Als de aansluiting analoog is, is het geen probleem, blijft het signaal digitaal (ISDN), zal je toch een isdn-kaart nodig hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2003 ... Tja, de vraag is alleen: Hoe zie ik of het signaal digitaal of analoog is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2003 de kaart in de lappie waarmee je verbinding maakt ... is dat in je apparaatbeheer een isdn kaart? of ishet bv een pcimodem? zegt vaak ook al genoeg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2003 [quote:27d9e0e057="FoXiERotjEknoR"]de kaart in de lappie waarmee je verbinding maakt ... is dat in je apparaatbeheer een isdn kaart? of ishet bv een pcimodem? zegt vaak ook al genoeg[/quote:27d9e0e057] Misschien dat je eerst de thread even leest? Dan kan je zien dat in de laptop een 56K modem zit (analoog), en dat ik wil weten hoe je kan bepalen of een telefoonaansluiting in een ISDN net een analoog of een digitaal signaal geeft. Natuurlijk kan je botweg met je k56 inpluggen. Geen respons=digitaal, wel respons=analoog, maar of je daar de hardware een plezier mee doet? Dat moet toch netter kunnen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2003 lolz sjah zeg dis wel erg idd :oops: alhoewel niet zo erg als jouw reactie doet vermoeden :P maar ik moet wel bekennen dat ik het toch altijd op de botte manier heb gedaan... 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen