anoniem Geplaatst: 31 mei 2003 Delen Geplaatst: 31 mei 2003 Hoi forumvrienden. Ik heb een lastig en irritant probleempje, die denk ik deze week is begonnen. De afgelopen week heb ik 2 patches van Bill geinstalleerd, waarvan ik er voor de zekerheid 1 van heb verweiderd omdat ik wist om welke het ging. Volgens mij was de 2e die encryptie patch, maar weet het niet zeker. Het probleem nu is als volgt. Ik kan verder normaal internetten, maar b.v. www.ns.nl opent al met fouten, en de links werken niet. Dit gebeurd nu op meerdere sites.(ook met paysites) Ik heb al geprobeerd IE gewoon over de oude heen te installeren, maar geen succes. Na 3 seconden was ie klaar, en de situatie bleef bij t oude. Is er jullie misschien iets bekend? Het is al eens eerder gebeurd dat patches, niet doen wat ze beloven. Erger nog, soms sturen ze de boel in de war. Alles werkt verder als een speer, en ik heb evt. verdachte progjes al verwijderd. Spyware kan het ook niet zijn, want dat houd ik goed in de peiling. Misschien verstandig om alles met q1234 etc. te verwijderen? gaarne jullie raad. Vast bedankt. PS Het gaat om W2Kpro Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2003 Het probleem heb ik opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2003 [quote:22e4218f49="Rick Gimpel"]Het probleem heb ik opgelost.[/quote:22e4218f49] En de oplossing was? Want ik heb het probleem nu ook!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2003 Hoi wiep. beankt voorje reactie. Het verbaasde me want de topic is 2 maanden geleden gepost. Ik heb eerst alle tijdelijke internetbestanden en coockies verwijderd. Vervolgens de privacy van IE laag gezet. Alles deed het weer. Later heb ik de privacy weer hoog gezet.Het ging maar om 2 sites waarvan www.ns.nl er 1 was. Ondertussen werk ik met windows server 2003. Aanvulling: Ik heb ook de laatste updates van Bill verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2003 Ik heb ook wat verwijderd, maar dat hielp niets. Nu heb ik netscape 7.1 - ziet er keurig uit - en de linkjes in een e-mail in outlook expresse werken weer. Als browser gebruik ik nu dus netscape. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2003 Tje dat werkt heel anders, heb er geen ervaring mee. Maar het eerder gemelde probleem was ook weer nieuw voor me. Maar werk ondertussen met windows server 2003. Dus met internet nu geen problemen, behalve de topic die ik heb gepost in "Software Anders", je kent mijn naam nu dus je vind het wel. Trouwens, jij ben een ouwe rot, hoeveel posts zijn daarvoor nodig. Als je zegt 500, schij ik er met 449 mee uit :D . Maar ok toch bedankt voor je reacties. Rick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2003 Maar werk ondertussen met windows server 2003. Dus met internet nu geen problemen,[quote:e984cbe0fc] Ik werk uiteraard ook met Windows2003 server, maar dat staat natuurlijk los van ie6. Ik zal je vragen in 'software anders' even bekijken, en misschien kan ik je helpen.[/quote:e984cbe0fc] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2003 [quote:0ac316ce84="Rick Gimpel"]Hoi forumvrienden. Ik heb een lastig en irritant probleempje, die denk ik deze week is begonnen. De afgelopen week heb ik 2 patches van Bill geinstalleerd, waarvan ik er voor de zekerheid 1 van heb verweiderd omdat ik wist om welke het ging. Volgens mij was de 2e die encryptie patch, maar weet het niet zeker. Het probleem nu is als volgt. Ik kan verder normaal internetten, maar b.v. www.ns.nl opent al met fouten, en de links werken niet. Dit gebeurd nu op meerdere sites.(ook met paysites) Ik heb al geprobeerd IE gewoon over de oude heen te installeren, maar geen succes. Na 3 seconden was ie klaar, en de situatie bleef bij t oude. Is er jullie misschien iets bekend? Het is al eens eerder gebeurd dat patches, niet doen wat ze beloven. Erger nog, soms sturen ze de boel in de war. Alles werkt verder als een speer, en ik heb evt. verdachte progjes al verwijderd. Spyware kan het ook niet zijn, want dat houd ik goed in de peiling. Misschien verstandig om alles met q1234 etc. te verwijderen? gaarne jullie raad. Vast bedankt. PS Het gaat om W2Kpro[/quote:0ac316ce84] dus als ik het goed begrijp, werken links in IE niet goed meer? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2003 Voltooid verleden tijd. Kijk naar de datum van de post, en je ziet hoe oud hij is. En opgelost dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 Ook ik heb een probleem met Iexplorer. Als ik naar bepaalde sites ga, krijg ik de melding: Iexplorer heeft een fout veroorzaakt met user.exe. Iexplore wordt nu gesloten. Ik heb alle cookies verwijderd, tempfiles weggedaan, veiligheid naar laag gebracht. Zelfs de computer naar de fabrieksstand teruggezet en toch is het probleem niet verholpen! Ik weet nu echt niet meer hoe ik het kan oplossen. Ik gebruik Windows ME. Wie kan mij helpen?! Het is een favoriete site van mij waar ik niet meer op kan!!! :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2003 Hoi Peblles, het lijkt me even handiger om zelf een nieuwe draad te openen. En meld even welke versie IE je gebruikt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2003 Ok, zal ik doen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen