anoniem Geplaatst: 29 mei 2003 Delen Geplaatst: 29 mei 2003 weet iemand een goede editor/of site om een website te maken want ik moet voor een maandje ofso een tijdelijke site hebben voor mijn clan alleen ik kan geen html :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2003 [url=http://www.webmeesteres.nl/script.php?pagina=documentatie/lees.php&id=188]Hier[/url] staan enkele editors waarmee je zonder html-kennis een website kan maken. Voor een tijdelijke site moet dat denk ik wel voldoen. Mocht je toch een permanente website maken, dan zou ik me toch in html verdiepen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2003 frontpage is een veelgebruikte, maar wel flut. word kan het ook, goed zelfs. heeft ook een wizard. nadeel is dat hij gigantisch veel html code produceert, zodat de documenten erg groot worden. geen aanraders dus. namo webeditor 5 is daarintegen beter, en maakt wat minder code aan. (ps: google of kijk eens op www.download.com...) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2003 thx ik zal ze ff gaan uitproberen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2003 frontpage, dreamweaver enz enz enz... gewoon een wysiwyg zoeken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen