Ga naar inhoud

msn vs netwerkbeveiliging

Aanbevolen berichten

Als ik mijn msn opstart krijg ik iedere keer de melding dat ik mijn verbinding met het internet moet controleren, deze is perfect in orde.. De systeembeheerder heeft dus waarschijnlijk msn geblokkeerd wat opzich niet helemaal oke is want we overleggen vaak via msn op school, weet iemand misschien wat ik aan dit probleem kan doen?? :roll:
Link naar reactie
[quote:8db23fbb42="x-ero"]De systeembeheerder heeft dus waarschijnlijk msn geblokkeerd wat opzich niet helemaal oke is want we overleggen vaak via msn op school, weet iemand misschien wat ik aan dit probleem kan doen??[/quote:8db23fbb42] dit hebben wij precies hetzelfde. Je doet zeker een ICT opleiding? Weet iemand hier een antwoord op?
Link naar reactie
heb je een paar adressen voor me dan voor webbased msn? de gene die ik al heb geprobeert werken niet, ik denk dat ze bij systeembeheer messenger.hotmail.com hebben geblokkeerd, sommige webbased werken wel maar die zijn weer niet om mee te werken dus als iemand een aantal adressen weet zijn die altijd welkom
Link naar reactie
Ik zou eerst eens gaan praten met de systeembeheerder(s). Wie weet is er iets mogelijk ? Hoewel de regelgeving van school ook voor systeembeheer bepalend zijn... Vragen kan geen kwaad, vaak blijft het bij "mopperen op" in plaats van "praten met". Zolang niemand contact met ze opneemt, veranderd er niet veel.
Link naar reactie
tja dat is al gebrobeert maar hij zegt dat hij ook alleen maar opdracht krijgt om dat te doen, hij kan er niets aan veranderen... hij vind het wel oke als we nu iets anders gaan gebruiken waarvan niet is gezegt dat het niet mag dus een web-based is wel oke, maar weet iemand waar ik een goeie webbased msn kan vinden?? ik heb mister-i al geprobeert maar dat ziet er niet uit en is niet zo fijn om mee te werken
Link naar reactie
tja ik heb nu voor tijdelijk al iets gevonden, de lycos messenger werkt hier wel en dat is ook de enige van het lijstje Icq yahoo msn en lycos... maar ik zou wel graag weer messenger terug hebben omdat daar ook vrij veel andere contacten instaan... dus als iemand nog een web-based messenger weet please tell me...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...