anoniem Geplaatst: 27 mei 2003 Delen Geplaatst: 27 mei 2003 Als ik mijn msn opstart krijg ik iedere keer de melding dat ik mijn verbinding met het internet moet controleren, deze is perfect in orde.. De systeembeheerder heeft dus waarschijnlijk msn geblokkeerd wat opzich niet helemaal oke is want we overleggen vaak via msn op school, weet iemand misschien wat ik aan dit probleem kan doen?? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2003 [quote:8db23fbb42="x-ero"]De systeembeheerder heeft dus waarschijnlijk msn geblokkeerd wat opzich niet helemaal oke is want we overleggen vaak via msn op school, weet iemand misschien wat ik aan dit probleem kan doen??[/quote:8db23fbb42] dit hebben wij precies hetzelfde. Je doet zeker een ICT opleiding? Weet iemand hier een antwoord op? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2003 Las je wel gewoon kan browsen kna je eens op zoek gaan aar een webbased msn, daar zijn er een aantal van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2003 heb je een paar adressen voor me dan voor webbased msn? de gene die ik al heb geprobeert werken niet, ik denk dat ze bij systeembeheer messenger.hotmail.com hebben geblokkeerd, sommige webbased werken wel maar die zijn weer niet om mee te werken dus als iemand een aantal adressen weet zijn die altijd welkom Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2003 Ik zou eerst eens gaan praten met de systeembeheerder(s). Wie weet is er iets mogelijk ? Hoewel de regelgeving van school ook voor systeembeheer bepalend zijn... Vragen kan geen kwaad, vaak blijft het bij "mopperen op" in plaats van "praten met". Zolang niemand contact met ze opneemt, veranderd er niet veel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2003 tja dat is al gebrobeert maar hij zegt dat hij ook alleen maar opdracht krijgt om dat te doen, hij kan er niets aan veranderen... hij vind het wel oke als we nu iets anders gaan gebruiken waarvan niet is gezegt dat het niet mag dus een web-based is wel oke, maar weet iemand waar ik een goeie webbased msn kan vinden?? ik heb mister-i al geprobeert maar dat ziet er niet uit en is niet zo fijn om mee te werken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2003 En overstappen naar een andere Instant Messenger? (ICQ, Yahoo..) Als je geluk hebt worden die (nog) niet geblocked.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2003 tja ik heb nu voor tijdelijk al iets gevonden, de lycos messenger werkt hier wel en dat is ook de enige van het lijstje Icq yahoo msn en lycos... maar ik zou wel graag weer messenger terug hebben omdat daar ook vrij veel andere contacten instaan... dus als iemand nog een web-based messenger weet please tell me... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2003 tja dat heb ik al geprobeert, de enige die werkt is lycos messenger maar ik zou toch wel graag weer msn messenger terug willen omdat daar nog vrij veel andere contacten instaan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2003 Misschien kan je trillian gebruiken.[url]www.trillian.cc[/url] Dat kan ik namelijk wel gebruiken bij mij op school ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2003 haha dat zou een optie wezen, maar die werkt ook niet... ik zal m'n vraag nog een herhalen, wie weet hoe ik toch de pagina messenger.hotmail.com kan bereiken terwijl die is geblokkeerd :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2003 nah je kan zoiets als anti-firewall gebruiken ... die verbind 127.0.0.0 o.i.d. met proxies om dan wel te kunnen msnnen e.d. ... persoonlijk ben ik er nie weg van, maar voor mij is er ook geen noodzaak verder .... dus wie weet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen