anoniem Geplaatst: 25 mei 2003 Delen Geplaatst: 25 mei 2003 Hallo allemaal, Ik ben een tijdje weggeweest door omstandigheden maar sommigen zullen mij nog wel kennen. Ik heb een vraag: Wat zijn jullie ervaringen met usenet. Ik bedoel vinden jullie dat het gebruikt word waarvoor het voor bedoeld is ? Misschien een rare vraag dit maar ik wil de menigen en ervaringen van anderen eens horen mede omdat ik slechte ervaringen met dit medium achter de rug heb. En dan heb ik het over bedreigingen, plaatsen van privegevens en foto's, telefonisch lastig gevallen worden en laster. Zijn deze zaken normaal tegenwoordig, ik kan me namelijk een betere tijd herinneren. Graag jullie commentaar hierop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2003 Regel 1 is: gebruik in Usenet nooit echte adresgegevens. Ik heb nog nooit problemen meegemaakt. Bij de meeste providers staat overigens je IP adres wel integraal vermeld, maar als jij niet vervelend bent, moet het raar lopen willen ze vervelend tegen jou gaan doen. Toch? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen