anoniem Geplaatst: 20 mei 2003 Delen Geplaatst: 20 mei 2003 Mijn internetverbinding downlaoden enz via modem/telefoon is heel langzaam geworden, heb inbelverbinding al gecontroleerd maar kan niks raars vinden weet iemand wat dit kan veroorzaken?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2003 Een mogelijke oorzaak is spyware die de bandbreedte in beslag neemt. Controleer de boel eens met Adaware of Spybot. Als er niets wordt gevonden, zou je eens contact met de provider kunnen opnemen, misschien zijn er problemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2003 Als je gebruik maakt van KaZaA/Imesh/whatever, kijk dan offie niet in de taakbalk staat.. er zou namelijk een transfer gaande kunnen zijn naar een ander KaZaA/Imesh lid. (En van uploaden word je i-net traag) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2003 Kazaa bij een inbelverbinding? Dan ben je gek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2003 uhm..hoezo ben je dan gek ?? Niet om lullig te doen maar ik download ook regelmatig via Kazaa, en toch heb ik een 'inbelverbinding' ! het is dan wel een 1536/256 Kbit/s lijn, ADSL, maar ik moet nog steeds inbellen om verbinding te krijgen ! En zoals iedereen weet maakt xDSL ook gebruik van de telefoonlijn ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2003 [quote:7404dcb216="HoOdLuM™"]uhm..hoezo ben je dan gek ?? [/quote:7404dcb216] Ze ("ze" toch? :roll: ) bedoeld een 56K modem.... en dat heb ik ook nog wel gedaan, van kazaa downloaden met een 56K modem, lukt aardig hoor (nu heb ik ook ADSL jah :p). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2003 Ik bedoel inderdaad een 56k modem. Nou ja, als je hoge telefoonrekeningen geen probleem vindt, is het best mogelijk om uren online te blijven. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen