anoniem Geplaatst: 19 mei 2003 Delen Geplaatst: 19 mei 2003 tijdens afsluiten iexplore krijg ik foutmelding de instructie op "blablabla" verwijst naar geheugen op "blablabla" De lees of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. blablabla=cijferreeks Wat kan hiervan oorzaak en oplossing hiervan zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2003 Eigenlijk staat het er al: "De lees of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt." Om er iets zinnigs over te kunnen zeggen, is het misschien handig om de precieze cijferreeks te vermelden (ipv blablabla). Dat zoekt wat gemakkelijker op Google of in de MS Knowledge Base. ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2003 Oke, foutmelding was : de instructie op 0x 01523778 verwijst naar geheugen op 0x 01523778 Betreft een foutmelding die bij afsluiten van iexplore tekens komt, deze sluit dan wel normaal af en lijkt alles verder oke. Andere getallen reeks kwam volgens mij ook wel eens voor, fout doet zich niet bij mezelf maar bij pc van familielid voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2003 Heb even gezocht, maar de enige suggestie die ik kon vinden, was om AdAware te draaien en zo op spyware te controleren. Het schijnt dat de spyware van programma's als Kazaa wel eens dat soort problemen kunnen veroorzaken. Installeer dus [url=http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/]AdAware[/url] en check op spyware. Hopelijk lost dit je probleem op. Succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen