anoniem Geplaatst: 18 mei 2003 Delen Geplaatst: 18 mei 2003 Hallo allemaal Ik heb een probleem. Ik heb vandaag een site bezocht waarbij ik zo'n error venstertje kreeg waarin ze vroegen om op hun site te stemmen. Ik cancel gedrukt en site gesloten. Sinds dien krijg ik om de zoveeltijd hetzelfde error venstertje terwijl ik allang van die site afben :-? Ik denk dat die site in een ander scriptje heeft geinstalled op mijn pc waardoor ik telkens zon venstertje krijg. Kan dit? Zo nee, Hoe kan het dan komen? En hoe krijg ik wat het ook is van mijn pc af?? Hopelijk weten jullie raad. Speedy_Kevin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2003 Ik denk dat het met Spyware te maken heeft. Download even Ad-Aware 6. Hier te downloaden: http://download.com.com/3000-2144-10186632.html?tag=lst-0-1 Klik nog even op: Download Now. Laat hem je hele pc scannen, en hij zal heel veel spyware vinden. Verwijder alles en klaar is ie. Scan hem 1 keer in de week of maand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2003 spybot search and destroy kan dat vaak net ff beter .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2003 Bedankt. Ik zal ze allebij ff proberen! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen