anoniem Geplaatst: 23 juni 2003 Delen Geplaatst: 23 juni 2003 Aangezien ik nog nooit een site online heb gezet loop ik vast met cute ftp. Ik krijg steeds de melding ERROR:> Failed to establish data socket Kan iemand mij hiermee helpen? En is dit wel de goede plek om dit bericht te plaatsen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2003 passive mode = AAN port =21 vreemd, ik heb meerdere FTP progs gehad, maar nooit problemen gehad probeer anders seagull FTP --> www.download.com en zoek bij FTP even gratis laten registreren en klaar ben je Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2003 Ik heb het al gevonden. pasv mode uit gedaan. Nu weer gekl***. Hij stond er niet goed op. Wil hem opnieuw plaatsen maar krijg de 1st geplaatste niet weg. Alles deleted maar de oude blijft terug komen. Oja en de foto's in gif pakt ie ook nie :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2003 lege directorys kunnen alleen verwijdert worden. en idd. passive moet uistaan......sorry dat ik aan zei :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2003 Geeft niets, ik had het ergens anders op deze site al gelezen. Het staat er nu op, ook de plaatjes. Maar blijf erbij dat het verwijderen te ingewikkeld is, of ik snap het nog steeds niet, dat zal het zijn :roll: Greets, Newone Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2003 dat was 1 berichtje te veel...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2003 en je foto's selecteren en op delete drukken? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen