anoniem Geplaatst: 11 mei 2003 Delen Geplaatst: 11 mei 2003 als ik msn aan heb staan komt het regelmatig voor dat msn automatisch offline gaat...Hoe kan ik dit oplossen...beetje irritant om msn elke keer aan te melden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2003 jaja, zul je toch echt iets meer moeten vertellen... (heb je alle opties al na gelopen? zijn er geen andere gebruikers op de pc aangemeld, die msn ook aan hebben staan? is er geen programmatje dat dat voor je doet (bijv. msn explorer)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2003 heb je de juiste versie? heb gehoord dat je bijv. niet de versie msn 5.0 op een oude pc kan draaien dan moet je een versie lager gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2003 Heel bekend probleem, dat bij mensen met een ADSL-connectie met firewall voorkomt. Zorg ervoo dat in je firewall bij program Control (zo is het bij Norton) een lokaal IP-adres staat ingevuld (10.0.0.2) Ik heb hier niet al teveel verstand van maar zo werkte het wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2003 als je teveel bandbreedte gebruikt wil hij ook nog wel eens snel afmelden. ik heb 56k en heb hier ook soms mee te maken... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2003 je zou ook MSN kunnen uninstallen en Trillian gaan gebruiken([url]www.trillian.cc[/url]) Werkt ongeveer hetzelfde en wat nou handig is, hij probeert automatisch te reconnecten als je eraf wordt gegooid Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2003 [quote:86141fa701="Toshiba707"]Heel bekend probleem, dat bij mensen met een ADSL-connectie met firewall voorkomt. Zorg ervoo dat in je firewall bij program Control (zo is het bij Norton) een lokaal IP-adres staat ingevuld (10.0.0.2) Ik heb hier niet al teveel verstand van maar zo werkte het wel.[/quote:86141fa701] Niet in "program control", maar in "lokaal netwerk". (selecteer in het hoofdscherm "personal firewall". Daarna verschijnen er een aantal tabbladen, waaronder "lokaal netwerk". Als het IP-adres van je modem 10.0.0.2 is, dan vul je dit in bij "vrtrouwde zones". Suc6! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen