anoniem Geplaatst: 7 mei 2003 Delen Geplaatst: 7 mei 2003 hey, nu heb ik sinds kort me adsl verbinding geinstalleerd maar nu zit ik met het probleem dat ik een erg slechte telefoonverbinding heb je hoort allemaal geruis en soms valt me verbinding weg als ik word gebeld. heeft iemand misschien een idee hoe dit komt. alvast bedankt, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2003 Heb je de splitter wel op de juiste plaats in de telefoonlijn aangesloten. De juiste volgorde is na binnenkomst van de telefoonlijn van KPN éérst de splitter aansluiten, daarna kun je je ADSL modem en al je andere telefoonaansluitingen verder laten lopen, dus geen lijn splitsen vóór de splitter. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2003 ja dat heb ik gedaan de splitter zit direct aangesloten op het punt waar de lijn binnekomt dus er zit niks voor :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2003 - Weet je zeker dat je de juiste aparatuur hebt gekocht, dus geen ISDN op analoge lijn of andersom ofzo. - Zit alles echt goed aangesloten (nog drie keer nalopen en alle stekkertjes aanduwen) - hebben alle doosjes stroom, - branden alle lampjes zoals ze horen (zie handleidingen) - Doet die telefoon het bij de buren wel (even proberen) - Doet ADSL het wel goed? Overal ja??? dan wordt het heel dubieus :cry: :evil: Bel de helpdesk van de club waar je het spul vandaan hebt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen