anoniem Geplaatst: 7 mei 2003 Delen Geplaatst: 7 mei 2003 Ik ben in bezit van ADSL internet sinds 01-01-2003. Voorheen had ik internet via ISDN. Momenteel heb ik nog steeds een ISDN abbonnement dit wil ik opzeggen, maar de eigenlijke vraag is of ik dan een nieuw adsl-modem nodig heb. Ik ben in het bezit van een mxstream Ethernet-modem type speedtouch. Met vriendelijke groet M.J.R. Heijmans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2003 die zit toch verbonden met je netwerkkaart? bij mij zit mijn ethernet modem verbonden met mijn netwerkkaart ( duhhh) . Hoe zit het bij jou verbonden? zit daar ergens tussen nog je isdn adapter tussen of is dat een andere verbinding? lijkt mij dat je ethernet modem gewoon aangesloten kan worden op een 10/100 netwerkkaartje... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2003 je zult je annex B modem moeten vervangen door een annex A, wanneer je overstapt van isdn naar analoog. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen