anoniem Geplaatst: 5 mei 2003 Delen Geplaatst: 5 mei 2003 Ik weet dat dit al eerder is behandeld maar de oplossingen die gegeven zijn werken niet bij mij. Ik heb kabel via een ethernetkaart. De verbinding is er meteen als ik de pc opstart. Nu wil ik graag dat je op de pc de verbinding kunt verbreken net zoals vroeger met een telefoonmodem in de systray. Ik heb geen zin om elke keer naar de meterkast te lopen om de verbinding te verbreken. O, ja ik heb win 98se en over een tijdje in dualboot win xp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2003 Met winipcfg kun je de verbindig verbreken door op de release knop te drukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2003 heb je geen firewall dan kun je meestal wel in 1 keer al het internet verkeer op slot gooien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2003 wanneer je onder de eigenschappen van de netwerkverbinding instelt pictogramweergeven op de taakbalk, kun je voortaan daarmee de netwerk verbinding in en uit schakelen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen