anoniem Geplaatst: 5 mei 2003 Delen Geplaatst: 5 mei 2003 Hallo, ik weet dat er programma's zijn om je Website bij zowat alle zoekmachines bekend te maken. Heeft iemand ervaring met deze programmas, en zo ja, wat raden jullie mij aan? Ik ben bereid om ervoor te betalen aangezien het voor een bedrijf is, dus het hoeft geen freeware te zijn. Worden deze programma's ook bijgewerkt (dus als er nieuwe zoekmachines zijn, dat deze ook in het programma komen). Alvast bedankt voor de reactie... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2003 sorry al zo'n programma's zijn onzin en al die het aanbieden zijn opleggers, het enige om goede listing te krijgen in zoekmachines zijn in kleine mate je meta tags en heel belangrijk hoeveel er gelinkt word naar jouw site vanop andere sites die over hetzelfde gaan als uw site. enkele tips : probeer zoveel mogelijk startpagina's en dergelijke te overtuigen jouw site ertussen te zetten als je op andere sites komt die over hetzelfde gaan als de uwe, vraag dan voor linkenruil (jij linkt hen en zij linken u) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2003 er zijn natuurlijk wel programma's voor, freeware en die tot de 1000 euro lopen, (kijk maar eens op download.com), maar dat is allemaal lulkoek. als je bij de grootste 10 zit, is het al lang genoeg. wie zoekt er nu met zo'n klein, onbekend zoekmachinetje? bovendien indexeren die je zelf vaak al. aanmeld.pagina.nl, en vooral http://www.aanmelden-zoekmachines.info/ is een goede. of, doe het met de hand! google, altavista, ilse, alltheweb, yahoo, msn, hotbot, vindex en lycos dan heb je de grootste al. Doe het lekker met de hand, en stop dat geld lekker in je broekzak! helemaal nergens voor nodig. doei, jules ps een goede site, dus geen frames, goede meta's, goede trefwoorden op de site zelf, goede html opbouw (kopjes etc) en een beetje bekend, wordt zo al ingedexd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2003 OP [url]www.voelspriet.nl[/url] kan je ook het nodige over zoekmachines vinden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen