anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Delen Geplaatst: 3 mei 2003 hey, ik heb sinds kort een adsl aansluiting maar telkens als ik inbel start msn ook op wie weet hoe ik dit uit kan schakelen. alsvast bedankt, [/u] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2003 jopie jopie jopie,.... UTFS ( use the flipin' search ) RTFM (read the friendly manual ) :lol: :roll: dit is puur een vraag die je gewoon zelf al had op kunnen lossen door de handleiding te lezen en dus de zoekfunctie te gebruiken... maar goed... je kunt via start/uitvoeren/ msconfig de messenger service niet meer laten opstarten... Als tie nl niet is mee opgestart in het begin kan die ook niet aanslaan als je verbinding met het net maakt. Je kunt ook ( AAN TE RADEN ) xp -antispy downloaden via google. 1 van de vele features van dat progje is dus het auto opstarten van je messenger uitzetten, diezelfde messenger deinstalleren, en nog heel wat andere windows veiligheidslekjes verhelpen. sux 6 PS Gebruik de volgende keer eerst de search, google en manual...scheeklt je vast wat tijd. 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2003 [quote:1ed79a0718="FoXiERotjEknoR"]jopie jopie jopie,.... UTFS ( use the flipin' search ) RTFM (read the friendly manual ) :lol: :roll: dit is puur een vraag die je gewoon zelf al had op kunnen lossen door de handleiding te lezen en dus de zoekfunctie te gebruiken... maar goed... je kunt via start/uitvoeren/ msconfig de messenger service niet meer laten opstarten... Als tie nl niet is mee opgestart in het begin kan die ook niet aanslaan als je verbinding met het net maakt. Je kunt ook ( AAN TE RADEN ) xp -antispy downloaden via google. 1 van de vele features van dat progje is dus het auto opstarten van je messenger uitzetten, diezelfde messenger deinstalleren, en nog heel wat andere windows veiligheidslekjes verhelpen. sux 6 PS Gebruik de volgende keer eerst de search, google en manual...scheeklt je vast wat tijd. 8)[/quote:1ed79a0718] Aan de ene kant geef je wel aan dat je moet zoeken, aan de andere kant is de zoekfunctie op dit forum uitermate slecht! Dit zou dus eigenlijk in die standaardvragenlijst moeten komen! gegroet buffels! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2003 het rare is dat het wel altijd mensen zijn die weinig gepost hebben, die zelden of nooit wat kunnen vinden via de zoekfunctie...waarom lukt het de rest dan wel. en google is bij mij nog nooit traag geweest, zou die het wel worden... lijkt me duidelijk dan he :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen