anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Delen Geplaatst: 3 mei 2003 Hallo! Sinds ik de laatste keer m.b.v. Frontpage mijn eigen homepage heb bijgewerkt wil deze niet meer via internet openen met de betreffende computer. Vanaf andere computers geen probleem. De betreffende computer laat wel allerlei andere sites zien, maar zodra ik mijn eigen page wil bekijken schakelt IE terug naar bureaubled. Opera doet hetzelfde.... Ik begrijp er niets van, wie wel???? Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2003 een url van je site erbij zou kunnen helpen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2003 Ha, een reactie. Op de site worden Java buttons gebruikt, en ik heb het gevoel dat mijn eigen computer daar plotseling moeite mee heeft :-) Thanx, Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2003 En inderdaad: Ik heb zojuist Java opnieuw geinstalleerd en alles loopt weer :-) Ciao, Henk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen