anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Delen Geplaatst: 2 mei 2003 Hallo gisterenavond heb ik een menutje in mekaar geknutseld wil jij dat nu even keuren aub het is ongeveer 3 uur werk geweest hopelijk vind jij hem goed :) http://www.crazyweb.be.tf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2003 Ziet er goed uit.... Paar opmerkingen - Zet voor het linkerframe de scrolling op NO ipv Auto - De menu opties zijn niet helemaal netjes onder elkaar gezet, trek er aan de linkerzijde maar eens een lineaal langs... - En ik zou kleuren gebruiken die meer afsteken van je achtergrond, wit of geel bijvoorbeeld. Verder mooi hoor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2003 Ok bedankt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2003 wablief? hoe lang heb je daar over gedaan? sorry hoor, maar het zijn gewoon plaatjes met tekst erop. het ziet er zelfs een beetje raffelig uit, de randen van de letters, vind ik. en het is niet echt iets speciaals, geen effecten of wat dan ook. dat is goed, maar zou je dan niet beter gewoon tekst kunnen gebruiken? dat is sneller met laden, en ook duidelijk voor browsers die geen plaatjes ondersteunen. houd je het toch bij plaatjes: gebruik dan op zijn minst een alt tag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2003 beetje vriendelijker mag wel hoor, dit is een forum om van elkaar te leren toch? En als je toch kritiek op iemand hebt, mag het best opbouwend zijn..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2003 nou benruben daar heb je helemaal gelijk in... totdat je dus alle posts eens doorspit van topicstarter... :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2003 dit is opbouwende kritiek. maar je kunt moeilijk gaan liegen, aan de waarheid heb je veel meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2003 Die link naar het forum klopt niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2003 Toch wel hoor probeer anders eens http://members.lycos.nl/crazywebforum Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2003 [quote:7bc77e3be3="Ab Normaal"]Die link naar het forum klopt niet.[/quote:7bc77e3be3]Daarin moet ik Crazyweb gelijk geven, die link werkt gewoon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2003 Dank u :) Er is een nieuw menutje ik had er voor ook al een nieuwe maar die was nxke deze nu is veel beter vind ik even keuren graag :) http://www.crazyweb.be.tf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2003 nah crazyweb ... tis nog best een leuk forumpje geworden ook. lekker simpel, overzichtelijk (mag ook wel eens gezegd worden ) jammer genoeg dat je ons ermee lastig valt 8) en dat het best veel op andere fora lijkt :o misschien dat wij van hiero nou onze vage berichjes maar bij jou kunnen posten :lol: PS ik ga mijn kind denk ik ook maar eens dwingen om een forum te maken ... over 14 jaar sux 6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2003 [quote:bb25d2e637="FoXiERotjEknoR"] ik ga mijn kind denk ik ook maar eens dwingen om een forum te maken ... over 14 jaar [/quote:bb25d2e637] Heb je er maar één dan? Je moet altijd zorgen dat je er twee hebt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2003 Je zou de topicstarter haast bannen, ooit van spam gehoord. [quote:8d1543deb1]beetje vriendelijker mag wel hoor, dit is een forum om van elkaar te leren toch? En als je toch kritiek op iemand hebt, mag het best opbouwend zijn.....[/quote:8d1543deb1] Harde kritiek leert. Op crazyweb kan de kritiek mij niet hard genoeg zij :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2003 Heb een vraagje bestaad er een code om die popups te kunnen verwijderen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2003 Ja die bestaa[i:38cdfd24e8]dt[/i:38cdfd24e8]: je portemonnaie. Als je betaald aan lycos blijven ze weg. [url=http://users.skynet.be/verygoodman/downloads.html]Hier[/url] staat een popupkiller bij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2003 ja, neem een andere host Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2003 ah zo even kijken En by the way mijn tabellen zijn afgerond even je meening erover graag en zeggen of het beter vroeger was of beter nu alvast veel dank :) http://www.crazyweb.be.tf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2003 seg eens jongen, hoeveel keer ga je hier en op elk ander forum dat je tegenkomt nog je site laten keuren ? Klinkt het woord 'spam' je bekend in de oren ?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen