Ga naar inhoud

Hoe kan ik mijn ISDN van 64000 bps naar 128000 omzetten??

Aanbevolen berichten

Hallo, Een kennis van mij heeft een tiscali compleet verbinding. Hij wilde gelijk met het internetten ook telefonisch bereikbaar zijn. Nu blijkt dat de vebinding 64000 bps is, zijn kaart is 128000 bps....maar hoe kan hij dat in zijn instellingen op het maximale van 128000 bps krijgen? We hebben de instellingen geprobeerd te wijzigingen, maar helaas nog zonder succes. Wie kan ons spoedig een oplissing bieden? Alvast onze dank, Willem & Jim
Link naar reactie
quote: het is me nu wel duidelijk dat het niet mogelijk is Ermm heb je wel op de link van GreatWhite gekeken? http://web.tiscali.nl/servicecentre/default.asp?subc=hhelpdtoe Quote: Voor 128.000 heb je beide ISDN lijnen nodig = 2 x kosten is NIET 2 x zo snel. Is niet 2x zo snel? Als ik 2 lijnen gebruik is het wel 2x zo snel ik kan dan bijn 16 kb/s halen ipv 8 wel is het zo dat het 2x zo veel kost Quote: en dus ook niet meer telefonisch bereikbaar! Dat hoeft niet persee je kan ook 3 lijnen of meer hebben
Link naar reactie
[quote:2e37e4cf5c="Maribex"][quote:2e37e4cf5c]Dat hoeft niet persee je kan ook 3 lijnen of meer hebben[/quote:2e37e4cf5c]Ben benieuwd hoe dat kan (zonder extra kosten)..[/quote:2e37e4cf5c] Met extra kosten is het wel mogelijk, had voorheen 8 isdn lijnen liggen (woonhuis met kantoor), in de avonduren gebruikte ik regelmatig 6 lijnen (kpn was erg blij met me ;) ) voor internet. Even weer on-topic, niet alleen het aantal lijnen en je isdn-kaart bepalen wat je mogelijkheden zijn, voor "stapelen" van lijnen is het ook van belang of het door je provider wordt ondersteund.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...