anoniem Geplaatst: 28 april 2003 Delen Geplaatst: 28 april 2003 Hallo computerfreaks, Ik heb weer een interessante vraag (vind ik). Vroeger, met ISDN klikte ik op de blauwe E op het bureaublad en ik kreeg een scherm van de inbelverbinding. Nu, met ADSL via USB modem is dat niet meer het geval. Als ik nu op de blauwe E klik dan opent de IE 6.0 en geeft aan dat hij de gevraagde pagina niet kan weergeven. Ik wil natuurlijk de oude situatie terug. Wie kan mij helpen? Bedankt voor jullie reacties. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2003 druk met je rechtermuisknop op je blauwe e, properties, dan naar connections, daar zie je ergens je adsl verbinding staan, die zet je als default, en dan duid je aan always use default connection, allemaal daar te vinden. ps : je hoefde dit maar 1 keer te melden hoor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2003 Bovendien komt er als het goed is ook geen inbelverbindings-scherm in beeld, omdat je bij het opstarten van Windows al automatisch ingelogd bent. Althans dat is bij mij zo, maar ik heb een ethernet-modem, dus misschien dat het bij USB anders is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2003 Dat is met ADSL USB inderdaad anders. Met ethernetwerk ben je "always on" en bij USB ADSLmodem moet je zogenaamd inbellen. Overigens kun je een snelkoppeling van je inbelverbinding in de Quickstart balk plaatsen (het gedeelte rechts van je Start-knop). Klik erop en het inbel/inlogscherm wordt getoond, klik op verbinden en je zit op internet. Daarna kies je het progje uit waarmee je op internet iets wilt doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2003 nah ik ben echt niet always on met me ethernet 1.5 planet bindinkje. moet echt gewoon steeds nog verbinding maken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2003 Dacht ik toch echt dat je alleen maar een programma met internettoegang hoefde op te starten en hupakee, surfen maar. Niet dus? Maar het is toch niet zo dat jij zo'n inbelschermpje krijgt zoals de dial-up en USB ADSL modem (ik dus) gebruikers??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2003 Je kan wel je ADSL modem gaan veranderen. Gaat wel met Alcatel modem, weet niet of je die hebt? [url]http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_alcatelhack.php[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2003 [quote:f843f5a247="FoXiERotjEknoR"]nah ik ben echt niet always on met me ethernet 1.5 planet bindinkje. moet echt gewoon steeds nog verbinding maken[/quote:f843f5a247] Misschien heb je dan een ander type ethernet-modem, want bij mij is het opstarten en "let the fun begin". Ik heb dat Alcatel apparaat wat je bij KPN krijgt (HCCNet abonnement). Aansluiten, ff 2 progjes draaien en alles was geinstalleerd. Misschien dat 1 van die progjes wat instellingen heeft veranderd, waardoor er automatisch verbinding wordt gelegd, maar ik hoef iig niks handmatig te doen. Ideaal :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2003 dat is gewoon een instelling die je zelf kan kiezen bij een adsl modem, je kan inbellen als je wilt of je kan instellen dat je altijd online bent zoals bij telenet, maar ikzelf heb adsl en heb toch de voorkeur om maar online te zijn wanneer ik moet online zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen