Ga naar inhoud

USB ADSL Modem en een AMD CPU

Aanbevolen berichten

Hallow mensen. Ik las net in een oud onderwerp dat je beter geen combinatie kon nemen van een adsl USB modem en een AMD cpu... is dit waar of valt het allemaal wel een beetje mee? Want ik was van plan om een niew moederbord aan te schaffen met een ADM cpu...en daar dus dat USB modem aan te hangen. Iemand die me wat meer kan vertellen?
Link naar reactie
ik heb ook een amd en een adsl usb modem, ik had dat al eens gehoord maar volgens mij is het niet meer of minder dan een stomme roddel, die samenhangt met de roddel dat ams machines minder stabiel zijn dan intel macjines, terwijl sommige benchtesten het tegendeel al bewezen hebben en omgekeerd ook, dus niet geloven al die onzin
Link naar reactie
Dat usb adsl modems niet met amd cpu's werken is gewoon te kort door de bocht gesteld. Er zijn meldingen dat VIA chipsets problemen kunnen geven met usb modems. 1 of andere knurft maakt daar vervolgens de link met AMD cpu's mee... iets later, et voila --> usb modems en AMD cpu's werkt niet samen. Pff [img:20328c0b75]http://www.smilies.nl/rough/smileydies.gif[/img:20328c0b75]
Link naar reactie
PS wrote:[quote:b083828afc]Er is wel sprake geweest van een probleem dat USB-modems uitvielen bij een KT7-chipset. zie ook: ...[/quote:b083828afc]Ik heb dat probleem ook gehad, maar dat was niet een specifiek USBmodem gebonden probleem... het mobo knalde na een zo'n 20 min. de USBpoorten uit, dat was een kwestie van iets enablen in het BIOS... Ik neem aan dat dat met de nieuwe mobo's niet meer aan de orde is... Ik geloof dat ik het na m'n BIOSupgrade het ook niet meer heb hoeven te enablen... ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...