anoniem Geplaatst: 23 april 2003 Delen Geplaatst: 23 april 2003 Newbie hier en jullie zullen wel gelijk gaan zeiken tegen me maar ik wilde ff melden dat ik krom heb gelegen op www.12joke.nl echte super leuk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2003 nah als je nu de eerste had geweest, had ik nog wel willen zeggen alla. helaas ben je dat niet, helaas ook niet de laatste. en lees nu gewoon de faq .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2003 is dat je eigen site? er zijn legio fora waar je onzin als dit op kunt zetten, maar hier dus niet. en als je hier ooit nog serieuze vragen wilt stellen, zou ik je maar een beetje aan de regels houden, want voor je het weet, ben je gebanned. jules Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2003 IPV onzin hier neer te zetten, ga terug naar school. Het is gelachen ipv gelagen. :-? Slotje lijkt me op zijn plaats hier mod. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2003 Mij ook. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen