anoniem Geplaatst: 22 april 2003 Delen Geplaatst: 22 april 2003 Sinds kort heb ik een probleem met explorer5. Zodra ik op websites kom waar veel "beweging" is (flash, java, reclamebanners), dan krijg ik een foutmelding "Ongeldige bewerking". Wanneer ik "sluiten" klik, dan verschijnt er een boodschap dat er een intern conflict is en de browser afgesloten wordt (zodra ik op oke klik, dan gebeurt dat ook). Heel erg irritant want dan moet ik dus steeds weer mijn browser opstarten. Ik heb dit probleem bijv. op de MSN homepage, Zonnet homepage en ook bij Yahoo krijg ik ermee te maken.... Ik draai al heel lang windows 98 en heb hier nooit last van gehad, waar zou het aan kunnen liggen?? Groetjes Mirjam Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2003 Ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen, maar kan je wel een mogelijke oplossing geven: IE 6 installeren... Ga naar http://windowsupdate.microsoft.com en je kan de allerlaatste updates voor jouw computer downloaden en installeren. IE 6 zit daar ook bij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2003 Ben erachter gekomen toen ik tijdens de ongeldige bewerking keek bij "details" dat het iets met flash te maken heeft dus.......... Ik heb alle updates gehaald bij microsoft, behalve de upgrade naar explorer6. Heb al eens eerder explorer6 gehad, was er niet echt kapot van. als het niet anders kan, dan kan ik dat alsnog doen, maar lost een upgrade naar explorer6 dan wel dat probleem op? Heb er een hard hoofd in..... Ben wel naar macromedia gegaan en heb daar flash 6.0 gehaald maar het probleem blijft, zit natuurlijk toch in explorer dus ..... Misschien nog iemand die dit herkent? Groetjes Mirjam Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen