Ga naar inhoud

ADSL download beperking

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden ben ik overgeschakeld van een inbelverbinding naar ADSL-lite. Sindsdien is het me niet meer gelukt om grote bestanden te downloaden. Ik kan bijvoorbeeld Microsoft's MediaPlayer niet downloaden. Kleine bestanden verlopen prima. Ik zit nog ver onder de download grenzen die de lite versie stelt, dus dat kan het niet zijn. Heeft iemand gelijksoortige problemen of weet iemand een oplossing? Groeten, Hans
Link naar reactie
Op welke manier download je ? via internet explorer of p2p (kazaa/emule/etc.)? Indien je via Internet explorer download en je verbinding valt weg, moet je helemaal opnieuw beginnen met downloaden. Probeer in dat geval een download manager zoals bijvoorbeeld [url=http://download.com.com/3000-2071-10127147.html?tag=lst-0-1]Download Accelerator PLus[/url], dan kan je een download later weer verder laten gaan op het punt waarbij hij gebleven was.
Link naar reactie
Het lijkt mij dat de fout ligt bij de provider of bij je modem! Neem eens contact op met je provider en leg hem het probleem voor. Een andere tip: [url]http://forum.zonnet.nl[/url] Hier zitten allemaal ADSL gebruikers. Ook al heb jij het niet van Zonnet, je kunt ze altijd het probleem voorleggen: gewoon niet zeggen dat je een andere provider hebt. Zij hebben hier meer verstand van. Peter
Link naar reactie
[quote:33cdad20d6="Hans van Leunen"]Ik heb inmiddels een download manager geinstalleerd. Daarmee is het mogelijk om ook grotere bestanden binnen te halen. De download manager stokt regelmatig. Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een relatief slechte verbinding. Ik vemoed dat niet de provider maar KPN de schuldige is. Groeten, Hans[/quote:33cdad20d6] Bellen dus!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...