Ga naar inhoud

Internet download (WinME, IE5.5)

Aanbevolen berichten

Merkwaardig geval: Ik probeer via Hotmail een bijlage (Word doc'je) te downloaden. Het gekke is dat-ie op de een of andere manier niet "snapt" wat-ie moet downloaden: in het pop-up scherm "opslaan als" komt-ie met een geheel andere bestandsnaam (msg o.i.d.) en kan ik kiezen uit opslaan als "HTML" of "alle bestanden". Vreemd, omdat het geheel op een andere PC (Win98, IE5) wel doet wat-ie moet doen (komt met de juiste naam en "opslaan als Word document"). Wat (voor een deel) wel goed gaat is het openen vanaf de locatie: de Word file wordt geopend, maar geeft een algemene beschermingsfout op een onbekende module zodra ik hierna iets anders wil met IE. Ik heb verder geen problemen met het downloaden van b.v. zip files of andere zaken vanaf andere URL's. A) Heeft iemand een idee waar dit probleem ligt en een evt. oplossing? B) Kent iemand een site met wat te downloaden files (.doc, .xls) om eens wat uit te testen? Ik weet dat dit moeilijk zal zijn omdat vrijwel alles "ge'zipped" is tegenwoordig, ofwel in een IE scherm wordt geopend, maar toch...... Groet, Ton
Link naar reactie
Ik vergat er nog bij te vermelden dat ik zo af en toe ernstige twijfels heb bij "Hotmail": Een proefje met een via de gebruikelijke weg (Outlook Expr.) naar een Hotmail account verzonden bijlage (.doc): de ene keer gaf-ie (McAffee) aan dat er een virus aanwezig was, een andere keer weer niet. Het ging om dezelfde file, waar (100% zeker) geen virus in aanwezig was(!) Wat incidenteel ook voorkomt is dat IE "eruit klapt" na het typen van het eerste teken in 't berichtvenster (foutje op de HTML editor, een DLL). Zo lekker loopt Hotmail dus.... Verder nergens problemen, alleen bij "Hotmail"...... Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...