anoniem Geplaatst: 22 april 2003 Delen Geplaatst: 22 april 2003 Hallo heb een probleem of wel ligt het aan mijn pc ofwel aan skynet maar ik graag maar na 2 minuten op mijn website hij heeft veel tijd nodig om te laden is dat ook zo bij jullie? :( Graag reacties :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2003 Zover ik uit je gebrabbel kan opmaken, wilt je website niet echt snel laden. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan de webserver die je gebruikt. Het zal dus idd aan Skynet liggen (ik neem aan dat die je site host). Vaak is dat maar tijdelijk en anders kun je overwegen een andere webhost te nemen. Er zijn immers genoeg gratis webhosts. Overigens, bij mij laadde de website vrij rap, maar ik heb dan ook een snelle verbinding tot mijn beschikking :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2003 Ok hartelijk veel dank :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2003 Nu gaat ie weer veel trager maar denk dat ze aan het weken zijn aan het inernet! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2003 Deze zaken kunnen vertraging veroorzaken: - redirect service - popup - flash animatie (menu) - counters - externe scripts (WIE, cartoon) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2003 Ah zo bedankt die WIE code is helemaal niet groot maarja tkan wel de oorzaak zijn inderdaad bedankt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2003 Damn gaat weeral zo traag maar denk dat het aan de surver ligt bij skynet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2003 Hij blijft zo traag lopen en ik zit niet op smalband Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2003 1: typ eens wat vaker een punt 2: waarom blijf je zeggen dat het traag gaat? je hebt de oplossing toch al gekregen? wij kunnen niet op jou computer kijken, maar ik kan je wel vertellen, dat als alle sites gewoon snel gaan bij jou, behalve je eigen, het aan de site zelf ligt. voorbeeld: mijn site gaat supersnel, maar als ik mijn site via een .tk domein wil bereiken, gaat het super langzaam. dat zal het dus wel zijn, of je host is gewoon flut. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2003 OK kan wel waar zijn Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen