anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Delen Geplaatst: 18 april 2003 heb een oude laptop gekocht en wil er mee op internet, maar krijg geen internetverbinding. Is met netscape, maar het lukt me maar niet om verbinding met internet te krijgen kan geen nieuwe verbinding maken [img:7c45f29c72]http://users.skynet.be/theterminator/win95internet.JPG[/img:7c45f29c72] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2003 Zit er een modem in? Zo ja, wordt het modem goed herkent en werkt het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2003 ja, er zit een modem in en modem heeft gewerkt!!! was vroeger op netwerk van een ministerie en iedere keer als ik op internet wil, krijg ik een foutmelding dat hij niet op het netwerk kan van het ministerie Alvast bedankt voor de hulp of tips Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2003 [color=darkred:fa0e315f61]Het lijkt er meer op dat de laptop voorheen via het netwerk verbinding met internet maakte... Weet je zeker dat de laptop een modem heeft ? De netwerk-aansluiting lijkt hier een beetje op :wink: [/color:fa0e315f61] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2003 als er een modem inzit, moet je wel eerst een externe toegang maken naar je provider. Volgens je settings heb je dat NIET gedaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen