anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Delen Geplaatst: 18 april 2003 ik heb het volgende probleem met internet : sinds een week of zo kan ik van vertrouwde sites zoals "DOWNLOAD.COM" geen bestanden meer downloaden of openen. De sites zelf zijn wel te bereiken maar steeds als het downloaden is gestart krijg ik de melding: "Internetexplorer kan deze website niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden." Ik ben bang dat ik ergens iets in de beveiliging van internet explorer heb ingesteld waardoor dit ptobleem optreedt. Ik kan het echter niet vinden en durf niet goed te experimenteren met de browserinstellingen. |Kan iemand mij helpen. ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2003 nah als je daar bij browser instellingen dus internet opties daaro ergens..... daar kun je dus je standaardinstellingen van windows herstellen dat zou moeten werken kunje daarna, iets voorzichter :P , opnieuw beginnen met door tweaken :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen