Ga naar inhoud

Internet

Aanbevolen berichten

Ik heb veel problemen met internet. Mijn verbinding is goed (breedband van Casema). Het downloaden gaat goed. Om onbekende redenen blijft mijn internet echter "HANGEN". Veel internet pagina's worden niet weergegeven (de blauwe streep onderaan blijft stilstaan). Het vreemde is dat bepaalde sites het echter wel doen. Ik ben al uren bezig geweest om dit probleem op te lossen. Helaas zonder succes. Ik denk zelf dat het een instelling op mijn P.C. moet zijn Zou iemand me kunnen helpen? [/b]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb je Win98 of ME en een Eurodocsis modem? Bezoek dan eens de Casema Online klantenservice en zoek naar het artikel: "Eurodocsis met Win98 en ME problemen en oplossingen "het bezoeken van beveiligde websites."" Ik had hetzelfde probleem. De oplossing was dat ik de grootte van mijn IP pakketjes moest verkleinen. Sindsdien werkt het als een speer. Succes, Ben
Link naar reactie
[quote:e6800912ae="benjorna"]Heb je Win98 of ME en een Eurodocsis modem? Bezoek dan eens de Casema Online klantenservice en zoek naar het artikel: "Eurodocsis met Win98 en ME problemen en oplossingen "het bezoeken van beveiligde websites."" Ik had hetzelfde probleem. De oplossing was dat ik de grootte van mijn IP pakketjes moest verkleinen. Sindsdien werkt het als een speer. Succes, Ben[/quote:e6800912ae] [url]http://eservice.casema.tv/p_sn_li.asp?UserID=0&UID=&DirectUse=J&Frames=&Scrolling=&GebruikersGroep=2&DirectGebruikersGroep=2&arrayHistory=1%2C2629&ItemID=0&ProductList=&CategoryList=&NodeID=2629&ServiceItem=&PageCount=1&BackInHistory=true[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...