anoniem Geplaatst: 13 april 2003 Delen Geplaatst: 13 april 2003 tja, geen idee waar dit bericht moet staan, dus maar hier... Maareh, ik ben een van die mensen die het leuk vind om met dos te werken (ja, ze bestaan werkelijk) en ik wil graag proberen te surfen via een DOS-browser. Ik heb het al geprobeerd met Arachne, maar daar snap ik niet zo veel van. Weet iemand een goede DOS-browser? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2003 Arachne is niet een heel erg meoilijke browser, maar omdat het een dos-browser is, moet je óf via een netwerk óf met een gehackt modem werken, Arachne kan namelijk zelf geen ADSL-verbinding aanmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2003 mm, jammer. Weet iemand dan een andere browser (liefst grafisch) ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2003 Waarschijnlijk kan geen enkele browser in DOS dir. Dial Up Networking bestaat pas sinds win '95 :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2003 nou, dan ga ik zelf maar zo'n programmatje maken ;) (ben toch pascal aan het leren, en wat een vorderingen -ahum- ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2003 Dan maak je volgensmij de hele linux- en dos-gemeenschap blij. Nee echt. Je kunt beter je modem kraken. Niet al te moeilijk, kijk ff op http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_alcatelhack.php Maar verder, veel succes, en ik spreek je over 3 jaar wel weer :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2003 nu volgens mij gaat dit niet zomaar want je drivers van je adsl modem zijn geinstalleerd en geschreven voor windows/linux... je adsl modem zit ook op een usb poort, en de drivers van die usb poort zitten ook onder windows/linux... en ik vraag me ook af wat je wil bereiken met te surfen in dos, dos ondersteunt geen html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2003 [quote:9dedada82d="rombaft"]nu volgens mij gaat dit niet zomaar want je drivers van je adsl modem zijn geinstalleerd en geschreven voor windows/linux... [/quote:9dedada82d] Niet voor linux, wel voor windows [quote:9dedada82d="rombaft"] je adsl modem zit ook op een usb poort, en de drivers van die usb poort zitten ook onder windows/linux... [/quote:9dedada82d] Hoeft niet. Als je modem idd op je USB-poort zit kun je surfen onder DOS vel vergeten. Met een ethernetmodem kn het. [quote:9dedada82d="rombaft"] en ik vraag me ook af wat je wil bereiken met te surfen in dos, dos ondersteunt geen html[/quote:9dedada82d] Nonsense! DOS ondersteunt geen HTML..... Windows ook niet. Linux ook niet. BROWSERS ondersteunen HTML en dat doen DOSbrowsers evengoed als windowsbrowsers. Dat text-based browsen niet gaat is ook onzin, [url=http://lynx.browser.org/]lynx[/url] werkt prima, http://www.ilse.nl heeft zelfs een mooie lynx-versie (!) Oh jah, als je in dos 'onder windows' surft, en je laat windows de verbinding maken, kun je ook een proxyserver op je pc zetten en dan tegen arachne/lynx/watdanook zeggen dattie 127.0.0.1 of localhost als proxy moet gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2003 tja, dan houd hier alles op, --ik heb een usb-modem--- :(:( maar allemaal bedankt hoor Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen