Ga naar inhoud

internetten via DOS met ADSL

Aanbevolen berichten

tja, geen idee waar dit bericht moet staan, dus maar hier... Maareh, ik ben een van die mensen die het leuk vind om met dos te werken (ja, ze bestaan werkelijk) en ik wil graag proberen te surfen via een DOS-browser. Ik heb het al geprobeerd met Arachne, maar daar snap ik niet zo veel van. Weet iemand een goede DOS-browser?
Link naar reactie
nu volgens mij gaat dit niet zomaar want je drivers van je adsl modem zijn geinstalleerd en geschreven voor windows/linux... je adsl modem zit ook op een usb poort, en de drivers van die usb poort zitten ook onder windows/linux... en ik vraag me ook af wat je wil bereiken met te surfen in dos, dos ondersteunt geen html
Link naar reactie
[quote:9dedada82d="rombaft"]nu volgens mij gaat dit niet zomaar want je drivers van je adsl modem zijn geinstalleerd en geschreven voor windows/linux... [/quote:9dedada82d] Niet voor linux, wel voor windows [quote:9dedada82d="rombaft"] je adsl modem zit ook op een usb poort, en de drivers van die usb poort zitten ook onder windows/linux... [/quote:9dedada82d] Hoeft niet. Als je modem idd op je USB-poort zit kun je surfen onder DOS vel vergeten. Met een ethernetmodem kn het. [quote:9dedada82d="rombaft"] en ik vraag me ook af wat je wil bereiken met te surfen in dos, dos ondersteunt geen html[/quote:9dedada82d] Nonsense! DOS ondersteunt geen HTML..... Windows ook niet. Linux ook niet. BROWSERS ondersteunen HTML en dat doen DOSbrowsers evengoed als windowsbrowsers. Dat text-based browsen niet gaat is ook onzin, [url=http://lynx.browser.org/]lynx[/url] werkt prima, http://www.ilse.nl heeft zelfs een mooie lynx-versie (!) Oh jah, als je in dos 'onder windows' surft, en je laat windows de verbinding maken, kun je ook een proxyserver op je pc zetten en dan tegen arachne/lynx/watdanook zeggen dattie 127.0.0.1 of localhost als proxy moet gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...