anoniem Geplaatst: 13 april 2003 Delen Geplaatst: 13 april 2003 Ik heb windows 2000. Deze week heb ik IE6 geinstalleerd. Bestanden met extensie zoals dwg, dxf, jpg worden nu door ie6 verwijderd. Kan ik deze optie uitzetten? Verder heb ik Nero 5. Altijd goed gewerkt, tot gisteren. Bij het copieren van een CD (voor eigen gebruik) krijg ik nu de boodschap, dat deze copy protected is. Kan dit ook aan IE6 liggen? Weet iemand antwoord? Bij voorbaat dank Sjak Boot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2003 Wat bedoel je precies met IE6 verwijderd bestanden leg eens uit..... Een antwoord op je tweede vraag,volgens mij probeer je een cd te copieren die daartegen beveiligd is vandaar die melding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2003 Bedoel je soms outlook express 6 ipv internet explorer 6 ? Kies dan: Extra>opties>tabblad beveiliging vinkje weghalen bij: opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen