Ga naar inhoud

Beste provider via telefoontikken

Aanbevolen berichten

Bovenstaand is de vraag, Ik zit op de kabel en heb zelf geen idee wat voor kosten er zijn als iemand via de telefoontikken gaat internetten. Ik weet dat er verschillende providers zijn en dat er een eventueel bedrag naast de telefoonkosten betaald zou moeten worden. Voor zover hier telefoontikkers bijzitten of mensen die weten hoe het zit laat me het alsteblieft weten, ik ga nl as zaterdag na iemand toe die op internet wil en dan zou het mooi zijn als ik wat zinnigs kan zeggen bvd
Link naar reactie
Dat is snel, maar ik bedoel meer het totale plaatje niet alleen de telefoontikken zlef, maar ook de eventuele vaste maandkosten van een provider, ik heb bv gehoord dat het net € 3,50 zou vragen en daarboven komen dan de tikken. Ook lijkt bereikbaarheid redelijk belangrijk. Wie wil/kan mij hier nader over inlichten?
Link naar reactie
De providers die Gerben noemt zijn gratis (tenminste wat betreft geld, je krijgt wel verplicht reclame voor je kiezen). Op [url]http://www.internetten.nl/[/url] kan je overzicht vinden van de diverse providers en bijbehorende kosten. Tip: vraag die kennis ook waarvoor hij internet wil gebruiken. Als je puur op basis van uren rekent, kan internet via de telefoonlijn wel het goedkoopst zijn. De snelheid is echter ook een stuk lager dus aan bijv. online gamen en p2p-programma's hoef je dan niet te beginnen.
Link naar reactie
Ik had altijd freeler, deze komt ook vaak goed uit de test is ook gratis, zonder advertentie's enzo.. Tenzij je meer wil, dan betaal je 3,50 per maand en krijg je 30 procent korting op je telefoon tikken, maar als je het gaat proberen, zou ik gewoon lekker een gratis abbo nemen.. Lekker makkelijk en je bent nergens aan verbonden.. Vergeet alleen niet, dat 0676 nummers niet onder je voordeel nummer kunnen... Groeten Gerwin...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...