anoniem Geplaatst: 7 april 2003 Delen Geplaatst: 7 april 2003 Ik werk al een hele tijd met PHP, maar opeens kon hij mijn site niet meer weergeven (lokaal). Ik heb toen opnieuw IIS geïnstalleerd en PHP en toen ging het opnieuw. Toen ik opnieuw opstarte echter ging het weer niet meer. Dan terug alles opnieuw geïnstalleerd, maar de volgende herstart was het terug van dat, enz Wat zou dit kunnen zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2003 Je moet in IIS bij je extensie PHP geactiveerd is, en gevonden kan worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2003 Ok inderdaad, maar het probleem is eigenlijk nog erger. Ik kan zelfs niet gewoon .html bestanden weergeven en dit is toch wel zeer abnormaal, niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2003 Je moet dan even naar de eigenschappen van IIS gaan. Dan het tabblad documenten. Daar zie je een knop toevoegen, dat moet de truc doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2003 het probleem is opgelost ! ik heb ontdekt dat het aan mijn mysql server lag! na een nieuwe installatie ervan werkte het terug als nooit tevoren. Toch bedankt voor de reacties. :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen