anoniem Geplaatst: 6 april 2003 Delen Geplaatst: 6 april 2003 Hallo, Mijn zwager wil zijn ADSL modem intalleren maar heeft het volgende probleem: Hij installeerd eerst de software voor de modem, dan sluit hij de modem aan en komt er een window in beeld met even wachten en dan loopt de pc helemaal vast. Wat is hiervan het probleem??? en weet hier een oplossing voor. b.v.d. Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2003 Graag wat meer info (wat voor PC, besturingssysteem, welk type modem (usb of ethernet) etc.) Op basis van deze info kan ik alleen maar adviseren om op internet te controleren of er een nieuwere driver beschikbaar is voor het modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2003 Sorry, Het betreft een USB modem, en Windows 98. En het betreft een KPN/Wanadoo abbonement. Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2003 Ik zou eens kijken of je usb poorten wel juist geinstalleerd zijn. Wat voor MOBO zit er in? Anders de drivers voor je usb poorten updaten, zou wel eens een oplossing kunnen zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2003 Werken andere USB-apparaten wel goed? Kijk anders of het modem op een andere PC wel herkent wordt, dan ligt het in ieder geval niet aan een defect modem. Ook kan aansluiten via een USB-hub voor problemen zorgen, sluit het modem dus rechtstreeks op de usb-poort aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2003 Ik heb vanmiddag het e.e.a. geprobeerd, maar de software installeren is geen probleem, maar zo gauw ik de modem aansluit loopt het spulletje vast. Heb de USB poort getest, het werkt wel met andere hardware (USB memory stick).Heb de laatste drivers gedownload. Maar hij doet het niet. Wie weet raad.... Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2003 wel pas insteken als de pc uitstaat en dan terug opstarten. Wat voor usb poorten gebruik je? rechtstreeks op het mobo? indien niet even drivers herinstalleren vanje usb poorten, ook eens kijken of er geen nieuwe drivers zijn voor je mobo. Probeer het ook eens omgekeerd, eerst zonder de drivers te installeren de modem inpluggen, en duid dan handmatig aan welke drivers hij moet gebruiken voor die modem. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen