Ga naar inhoud

ADSL modem

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn zwager wil zijn ADSL modem intalleren maar heeft het volgende probleem: Hij installeerd eerst de software voor de modem, dan sluit hij de modem aan en komt er een window in beeld met even wachten en dan loopt de pc helemaal vast. Wat is hiervan het probleem??? en weet hier een oplossing voor. b.v.d. Intruder
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb vanmiddag het e.e.a. geprobeerd, maar de software installeren is geen probleem, maar zo gauw ik de modem aansluit loopt het spulletje vast. Heb de USB poort getest, het werkt wel met andere hardware (USB memory stick).Heb de laatste drivers gedownload. Maar hij doet het niet. Wie weet raad.... Intruder
Link naar reactie
wel pas insteken als de pc uitstaat en dan terug opstarten. Wat voor usb poorten gebruik je? rechtstreeks op het mobo? indien niet even drivers herinstalleren vanje usb poorten, ook eens kijken of er geen nieuwe drivers zijn voor je mobo. Probeer het ook eens omgekeerd, eerst zonder de drivers te installeren de modem inpluggen, en duid dan handmatig aan welke drivers hij moet gebruiken voor die modem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...