Ga naar inhoud

girotel probleem

Aanbevolen berichten

Ik heb girotel zakelijk op mijn nieuwe computer geinstalleerd. vroeger op windows 98 kon ik gewoon normaal inbellen maar nu sinds ik windows XP heb op de nieuwe computer kan ik niet meer inbellen. ik krijg iedere keer de melding "geen carrier" controleer modeminstellingen. nu heb ik ISDN modem van Siemens ook wel een gigaset 4175. ook heb ik RVS com geinstalleerd. heeft iemand hier een oplossing voor?
Link naar reactie
Als je RVS Com geïnstalleerd hebt, is dat waarschijnlijk het probleem. Ik ben al een tijd bezig met de update van RVS Com Lite voor Windows 98 te upgraden naar RVS COM plus voor Windows 2000 Prof. Maar steeds als ik het programma geïnstalleerd heb doen mijn inbelconnecties het niet meer of mijn modem staat op 2400 kbps en dat is dan niet te veranderen. Ik ben al een tijdje bezig met e-mailwisseling, maar al te vriendelijk zijn ze daar niet. Probeer te werken zonder RVS-Com en kijk of alles dan werkt. Dan weet je de oorzaak tenminste. Eventueel nog even je modeminstellingen controleren. Daar moet het een en ander in gewijzigd worden. Gerda
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...