anoniem Geplaatst: 3 april 2003 Delen Geplaatst: 3 april 2003 Hallo. Ik heb dus met zoeken alles gezocht op animaties,maar alles wat ik doe het werkt niet. Ik heb win2000 ,en IE 5.0 ,en ZApro Bij ZA Pro ook alles geprobeerd zelfs helemaal uit gezet niks werkt,animaties staan niet geblockt. In IE staat animatie afspelen aangevinkt. Macromedia players geinstald ,niks helpt. Wie heeft het antwoord hiervoor. Bijvoorbaat dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2003 Is opgelost,lag aan de ZA firewall Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2003 Vraagje... ik heb hetzelfde probleem.. hoe heb je dat opgelost? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2003 Bij ZA privacy/options/ad blocking en daar vinkje weg halen bij animation En anders moet je bij firewall ff kijken of je ergens de site ziet staan waar de gifs niet op werken en dan die site melding verwijderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen