anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Delen Geplaatst: 26 maart 2003 De folgende vreemde fout is aan wezig in mijn win explorer (xp prof). Als ik van mijn startpagina.nl naar b.v de dochterpagina ga en ik daar een link aanklik is de enige respons die ik krijg een piepje van de pc,en soms een piepje en een lege pagina. Ook als ik op een internetpagina ben en een link aanklik dan dan gebeurt er ook het volgende ik krijg een piepje en veder niets,of een piepje met een lege pagina,of een piepje en toch de bijhorende pagina. Soms kan ik op de internetpagina wel doorklikken en soms blijft het bij een piepje en dan helmaal niets. P.S het piepje is ook pas sinds een week aanwezig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2003 Hi Biker, kan het zijn dat je onlangs een upgrade van Internet Explorerer 5 of 5.5 naar 6.0 gedaan hebt??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2003 ik heb geen update gedaan van de explorer ik heb de laatste versie al een lange tijd op mijn systeem staan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen