anoniem Geplaatst: 24 maart 2003 Delen Geplaatst: 24 maart 2003 sinds ik een aansluiting heb bij Zonnet (voorheen Freeler) kan ik geen internetpagina's meer openen, volgens de helpdesk van Zonnet zou ik explorer moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren, ik denk dat het te maken heeft met de instelling van explorer met name van de HTML editor, onder tabblad internetopties programma's. op mijn oude PC waar ik ook Zonnet op had geinstalleerd (wat wel goed werkt) zie ik de instellingen van HTML editor op Frontpage staan, op mijn PC zie ik deze instelling niet en kan hem dus ook niet op Frontpage zetten. ik werk met XP Pro NL, heeft iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2003 Ik neem aan dat je bedoelt, dat geen pagina's meer kunt zien in Internet Explorer? Tien tegen een dat je DNS instellingen niet goed zijn. Bij inbelverbindingen staan die onder eigenschappen van de desbetreffende verbinding. Zet dns en ip eens op automatisch, in negen van de tien gevallen werkt dat goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2003 bedankt Gerben voor je opmerking, poging gewaagd echter probleem is niet opgelost..... Probleem speelt op 1 van mijn PC's. de anderwerkt prima met ADSL. A werkt goed, B niet. (voor het verdere verhaal) Bij A gekeken naar de instellinge: bij de HTML editor staat als gekozen programma voor de HTML editor: frontpage. Bij B gekeken naar de instellingen: hier staat Word e. Ik kan hier kiezen voor een andere te weten kladblok, echter met geen mogelijkheid zie ik daar frontpage.(eigenlijk logisch daar er op B geen Frontpage aanwezig is....) Ik denk dus simpel of het probleem opgelost is als ik op B het Office pakket met Frontpage installeer. Bijkomende vraag is: kan de instelling van Word bij de HTML editor het een en ander blokkeren? misschien heeft iemand anders ook dezelfde problemen, het gaat dus om ADSL family van ZON. Overigens: eerdere inbelvoorziening, analoog Planet werkte wel.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2003 Probleem is opgelost: bij mezelf bleek Norton Internet Security de boosdoener te zijn! Erafgooien et voila Contact! Bij mijn schoonvader bleek het wat anders te zijn: Bij de installatie had ik moeten kiezen voor DHC (of zoiets) in plaats van PPP. Is een vraag die je beantwoorden moet tijdens de installatie. Zonnet had middels een brief moeten vermelden dat ik hiervan moest afwijken. Bij mezelf had ik PPP. Eea heeft echter te maken met de levering van het modem.......... bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen