anoniem Geplaatst: 22 maart 2003 Delen Geplaatst: 22 maart 2003 hoi'' kan iemand mij helpen ik heb het programma FTD geinstalleerd maar nou wil ik een account aanmaken omdat ik die nog geen heb maar dan staat er dat registratie voor 48 uur geblokeerd is toen heb ik het na 48 uur nog een keer geprobeerd maar ik krijg steeds hetzelfde verhaal Kan iemand mij alsjeblieft helpen zodat ik wel een account met ftd kan aanmaken ?? Alvast hartelijk bedankt Vriendelijke Groeten senior. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2003 kan iemand mij helpen a.u.b??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2003 Doe toch eens niet zo ongeduldig. Er zullen vast wel mensen zijn die je probleem op kunnen lossen, dus je hoeft niet na 2 uur al wanhopig vragen of echt niemand het weet :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2003 Oke'' :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2003 er is een ledenstop... vandaar dat je je niet kunt registreren.. dat zal zo snel niet over gaan.. aangezien de grote toestroom sinds het artikel in de computer totaal.. die toestroom willen ze niet hebben.. vandaar ben ik even blij dat ik er al een tijd geregistreerd sta 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 hehe, me to :-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen