anoniem Geplaatst: 18 maart 2003 Delen Geplaatst: 18 maart 2003 Hoe zou je windows media player automatisch kunnen laten opstarten als je de pc aanzet? Ik heb windows XP met een breedbandverbinding en wil graag dat radio1 automatisch begint zodra ik de pc heb aangezet. Nu moet ik steeds IE opstarten, omroep.nl intoetsen en dan nog twee keer op een link klikken. Erg omslachtig. Er moet een betere oplossing zijn! Wie helpt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2003 Gewoon wmplayer.exe in de lijst met op te starten applicaties zetten. Like this: Start --> alle programma's --> opstarten --> wmplayer.exe (XP) Dan start ie mediaplayer standaard op als je windows start. Of mediaplayer dan ook automatisch je radio aan kan zetten weet ik niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2003 Hé bedankt! Het werkt. Je kunt eenvoudig een internetadres toevoegen van de gewenste link en het werkt! Bedankt! Hans Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen