anoniem Geplaatst: 17 maart 2003 Delen Geplaatst: 17 maart 2003 Hallo Iedereen, :D Ik heb een site gemaakt met Flash MX. Als ik naar de site toe ga, krijg ik niks anders dan een zwart beeldscherm, en hij blijft maar laden. :cry: Weet iemand hoe dat komt en hoe ik dat kan verhelpen? Erik P.S. Mijn site is: [url]www.hier.is/het4you[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2003 Bij mij hetzelfde probleem als ik op de link klik. Ik ga er vanuit dat de site gewoon werkt als je hem vanaf je hd opstart? In dat geval kan ik maar een ding bedenken: de site is behoorlijk groot en heeft (zelfs bij breedband) een behoorlijke tijd nodig om in te laden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2003 Ik heb het al opgelost :D : Ik had 2 bestandjes: index2.html en index2.swf, Ik heb index2.html veranderd in index.html, Toen deed hij het niet meer, Al je met flash hem meteen opslaat als index.html en er ook een *.swf bij maakt, doet hij het wel. Maar bedankt voor jullie hulp, Erik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2003 overigens... crossposten is [size=18:c92f1d8929][color=red:c92f1d8929]VERBODEN![/color:c92f1d8929][/size:c92f1d8929] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen